dilluns, 11 de maig del 2020

DIMARTS 12

BON DIA!

                            MOLTS D'ANYS LUA







MATEMÀTIQUES
Problemes: pàg 149 i 150.
Pensau amb: dades, plantejament/dibuix, operacions  i resultat o resposta.

ANGLÈS
Hello, again!!
Avui haureu d'omplir dues fitxes online. A la primera repassarem el que eren "free time activities" (com fishing, ride a bike, surfing...). 
A la segona seguim consolidant els coneixements del verb to have. Avui practicam totes les seves estructures (afirmativa, negativa i pregunta/resposta) podeu mirar i consultar el verb que vam escriure a feines anteriors.
Ready, steady, go!!
https://www.liveworksheets.com/ph7024pc
https://www.liveworksheets.com/bb11696gh


CASTELLÀ
Comprensión escrita.
Ir a www.pequeocio.com (cuentos-cuentos de animales)
o clicar en:
https://www.pequeocio.com/cuento-gusano-queria-ser-mariposa-seda/
 y leer: 

EL GUSANO QUE QUERÍA SER MARIPOSA DE SEDA.
Después contestar las preguntas.


1.¿Cómo se llama el protagonista del cuento?


2.¿Qué habría querido ser Lunares?¿Qué era?


3.¿Cómo se llama su amiga?


4.¿Qué comen los gusanos como Lunares y Larojas?¿Y los gusanos de seda?


5.¿Dónde vivían?


6.¿Cómo era Lunares?


7.Lunares estaba tan triste que tomó una decisión. ¿Qué decisión?


8.¿Qué hizo para colarse en alguna caja en la que había gusanos de seda?


9.¿Cuánto tardó en encontrar a los gusanos?


10.¿Qué le parecieron los gusanos de seda?


11.¿Qué hizo la profesora al encontrar a Lunares?


12.¿Cómo termina la historia?

MÚSICA

MONSTERS LYRICS

Hola nins i nines com estau?
Esper que molt bé!!!!
Aquesta setmana toca Cantar!!!
Després m'heu d'enviar un vídeo al meu correu
 ymoreno@jaumefornaris.com, amb la producció feta!

Recordau!!!
O petits fragments de menys de 9 segons,o vídeo amb la resolució canviada.



Esper DISFRUTEU MOLT AMB LA TASCA!!! 


Sigau molt feliços!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada